søndag den 9. august 2009

Søndag formiddag..

Pffft, er lidt flad idag..


Igår var stille og rolig hyggeeftermiddag - læste noget roman (Københavns mysterier), så en masse Poirot-film (fra nyindkøbte Poirot-DVDer) og gjorde mig ellers klar til havefest hos min nattevagtskollega..


Var ækelt lummert igår også - kørte med aircondition herhjemme hele dagen og var lidt fælt at skulle udenfor - men ankom ved 18tiden i Sannes kolonihave - desværre var der en del afbud så vi var kun 6 til spisningen (alle aften + nattevagter fra plejehjemmet) - Jan kom derned senere på aftenen og ved 23tiden kom et par herlige aftenvagter mere, da de fik fri fra deres lørdagsaftentjans..


Meeen det var ikke den store larmende dansefest men snarere lidt intim hyggesnak-fest, var noget smadrede og tog hjem ved 01tiden..




Sannes have - hjemmelavet pakistansk mad, uhm - forbrænding af kalorier efter maden..


Hyggeligt nok, men på trods af at jeg ikke drak SÅ megen øl, er jeg stadig noget flad idag.. Må være al den friske luft, hmm..



Tidligt imorges - ved 05tiden da solen endnu ikke var stået helt op, havde en fucking MYG fundet ved ind i soveværelset og jeg vågnede ved følelsen af kløen flere steder og så havde det skide bæst fandeme stukket mig FEM steder mens jeg sov - ryggen, skulderen, halsen samt på begge hænders knoer - jeg fik Jan vækket og han klaskede den efter nogen tid, hvor jeg blev brugt som "madding" - og det virkede da den hele tiden søgte tilbage til min søvnige og blodfulde krop..



Men damn, hvor ER det bare belastende at man ikke engang har helle for de sataner i sin seng om natten og det mest belastende sted at have stik = knoerne - er sgu glad for at den fik en brat død!!

Ingen kommentarer: