torsdag den 6. august 2009

Superego og Sorgenfri..

Færdig med Libri di Luca, som stadig kan anbefales..


Nu er jeg igang med Ejersbos Superego-novellesamling og iaften skal jeg på Café Sorgenfri med et par venner og flæske højtbelagt smørrebrød, uhm..


Varmen er kommet igen nu primo august og mine blomster afsvedes hurtigt i den skarpe sol..



Kogende Gerbera i stuevinduet..


Og så fik jeg fornylig en frøbamse af Rune fra Berlin, som jeg har navngivet Badutski efter frøen i een af gamle yndlings-Anders And-historier.. Badutski fik mig til at hyle af grin som barn, når den ka-plop'ede sig op ad havegangen og bankede på døren med et "fump fump fump" :)



Min Badutski frøbamse fra Berlin..



Den rigtige Badutski..
Copyright: Carl Barks, Anders And som frøtræner, Bedste historier om Anders And nr. 23, 1983.

Ingen kommentarer: