søndag den 26. juli 2009

Sidste feriedage..

Weekenden går på hæld og imorgen aften er det tilbage på jobbet.. Som tidligere pointeret glæder jeg mig faktisk til at vende tilbage - ferien har været dejlig men lang NOK - for een gangs skyld har jeg ikke følt at 3 uger var for kort ferie, har vænnet mig for meget til 7dages friuger hver anden uge og dermed virker en 3ugers ferieperiode uendeligt lang..


Og jeg HAR fået dét ud af ferien jeg gerne ville, hér en status:


- Har fået sovet ud de fleste dage - nydt at ligge og dase i sengen til langt op ad formiddagen..


- Har shoppet en masse - på lysstøberierne ved sommerhuset, i Bahne, Inspiration, Tpmusikmarked, H&M mv. - Har anskaffet en masse nye Iittalaskåle, Triptrapbakke, DVD-film, CDer, tøj, bøger mv.

- Har været i sommerhuset med familie og veninde og haft superfed tur med dem med strand, dasen, spa, grill på terassen, Singstarskrålen, filmhygge, køreture mv.


- Har set en masse venner, været på café, været på druk..


- Har været på en masse restaurantbesøg - fransk, mexicansk, indisk, sushi mv.


- Har været på Dragsholm Slot til møde og frokost..


- Har været i biografen..


- Har set en masse nyindkøbte film herhjemme..


Etc.

--> En dejlig ferie der nu går på hæld, og som har levet op til forventningerne..


Fredag tog vi på indisk restaurant og derpå i biografen med Linda og så den nye Harry Potter-film og sluttede af med druk til ved 02tiden på barer på vesterbro..



Lørdag var vi lidt flade efter fredagens druk og havde hyggefilm-eftermiddag herhjemme og lørdag aften tog vi på sushi-restaurant med Rune og Henrijette, derpå kiggede vi forbi mors lejlighed for at hilse på Mokka og sluttede af herhjemme med et par film - bl.a. den intellektuelle thriller The Oxford Murders, som er ret fed..



Idag, søndag står den bare på hyggerengøring og dasen med film i sofaen - vi har noget Barnaby-krimi samt den 7,5 timer lange Holocaust-serie at hygge med..




Ooog så har jeg en stak på 12 nye romaner, novellesamlinger og digtsamlinger stående klar på gulvet til nattevagtsugen - ny læsning - ny måde at fordrive nattetimerne mellem runderne på arbejdet på, glæder mig..



Billeder fra denne weekend:
Fredag - indisk restaurant + bytur med Linda..
Lørdag - eftermiddagsregn, sushirestaurant, besøg hos Mokka, filmhygge hos os..

Ingen kommentarer: