fredag den 17. juli 2009

Fin Ferie-Fredag..

Det er det sgu..

Har sovet længe og efter lidt rengøring og loading af sims2 hér først på eftermiddagen skal jeg om et par timer mødes på café nede på pladsen med søster og lille Rosa og senere på dagen henter Jan mig nede på caféen hvorpå vi sammen tager på shopping (han skal med til at bære, hæ!) - film, musik og indretningsting..

Iaften står den så på sims2 mens det formentlig øser ned, som lovet i udsigterne = regnvejrshygge..

Og jeg er superglad for de ting jeg købte på sommerhusturen - de nye planter (elefantfodstræer), lysestager mv. som har ændret decor og dermed udseende på stuevinduet og soveværelsesvinduerne..
Forandring fryder virkelig og jeg nyder at der skal så lidt til..
Stuevinduet med ny plante og nye lysestager anno medio juli..

Soveværelsesvinduet med ny plante og frøfigur..

Og så var jeg igår aftes hjemme hos mor for at se til Mokka og give mor de gaver jeg havde fundet til hende på lysstøberierne ved sommerhuset - hun blev glad for vasen, lysestagerne og armbåndene..
Mor pakker gaver op - mors armbånd, vase og lysestager - Mokka slænger sig i mors vindue..


Nåmen fin ferie-fredag til alle Jer andre feriedyr :)

Ingen kommentarer: