fredag den 3. juli 2009

Al Diwan lukket.. FUCK!!

Undrede mig forleden over at den indiske yndlingsrestaurant på vesterbro var lukket på en hverdag og så idag ringer søs og fortæller at der på et opslag på døren står at ejeren er død - FUCK - jeg har kendt den mand i 12 år - har været stamkunde siden den åbnede i 1997.. Ejeren var verdens rareste og mest behagelige mand - den restaurant leverede maden til Jans 30års fest sidste år, den var altid rammen om særlige begivenheder, fødselsdage, mærkedage mv. mv. mv.

Man skal sgu virkelig værdsætte tingene og FOLK mens man har dem, christ jeg er helt i chok over nyheden - vil SAVNE både restauranten og ejeren.. RIP..

Håber sgu det trods alt var en naturlig død og ikke pga. stress og pres fra krisen, sidst vi var på restauranten snakkede vi nemlig længe med ejeren om at krisen var ved at vælte restauranten omkuld.. Og jeg skulle derned på søndag med min far, mærkeligt at skulle lave planerne om pga. så tragisk en hændelse..

ER lidt tåget i hovedet lige nu - telefonen har ringet konstant idag - om planlægning af ferien, praktiske gøremål, pasning af katten fra i morgen når min mor tager på ølejr, venner der skal skilles og andre der har fundet sammen.. Har været en mærkelig dag..

Synes jeg trænger til ferie nu - 3 nætter endnu så starter den..

Ingen kommentarer: