lørdag den 18. juli 2009

Mens vi venter på uvejret..

- Ja for det kom da ikke igår som ventet.. Jeg havde ellers indstillet mig på indendørshygge om aftenen og natten, da det på vejen hjem fra Fisketorvet ved 19.30tiden trak op med blæst og overskyet himmel.. Og jeg sad oppe med sims2 til ved 05tiden imorges men ikke en dråbe kom.. Hmmm.. Men så sku det jo åbenbart komme idag istedet.. Hvornår??


Vi skal på mexicansk restaurant iaften - når vi liiige har fået lavet en plan over ønskede retter, vin, farvetematik mv. til oktoberbryllupsfesten på Dragsholm Slot.. Meget rart INDEN planlægningsmødet på slottet at vi rent faktisk selv HAR nogle klart definerede ønsker til disse ting..

Oooog så gik jeg så sandelig shopamok igår - bestilte 14 bøger på nettet, frådede for 2250 kr. DVD-film (og en enkelt CD) ned i kurven i Tpmusikmarked - fik bl.a. fingrene i den fulde TwinPeaks-bokssamling, hæhæ..
- Through the darkness of future past
The magician longs to see.
One chants out between two worlds
Fire walk with me..

Fortsatte i Bahne og Inspiration på Fisketorvet for endnu flere knaster og endte med at slæbe pude, serveringsbakke, Iittalaskåle en masse, stempelkande mv. hjem på cyklen ved 19.30tiden..

Nu HAR jeg så brugt mine opsparede ferieshoppingpenge - tænk at man kan bruge SÅ meget på mindre end 2 timer.. Tsk altså..

Men fik nydt halvanden times tid med søs og lille Rosa på café på pladsen igår - endda i udmærket sommervejr.. Og det lykkedes mig at finde noget nær den første café i hovedstaden der IKKE har nachos på menuen (ikke at dette er en god ting, men de lavede dog nogle ganske hæderligt ovnbagte kartofler istedet, hvis ikke min indre oste-kræver havde været sulten, ville jeg have været tilfreds..)


Tilde ankommer med Rosa - på caféen på pladsen - Rosa i barnevognen..

Ingen kommentarer: