tirsdag den 7. juli 2009

FERIE!!

Yessir, er fantastisk - 3 ugers skøn ferie nu.. Fra jeg fik fri (igår) mandag morgen fra den sidste nattevagt var der dømt ferie, så hjem til Jan, som var hjemkommet fra Roskilde Festival samme nat og bare sove morgenen væk..

Og vi har nu en del vi skal nå inden sommerhusturen, så de kommende dage bliver travle..

Og nu har søs født lille Rosa, jeg skal på barselsbesøg imorgen, bliver skægt at se den lille.. Og jeg er lykkelig for at hun nåede at komme til verden inden vi tog afsted.. Skal hen og rasle med nogle grimme lyserøde Flamingobamser (hovedgaven HAR de fået af mig forinden - nemlig barnevognen)..

Passer fortsat Mokka i mors lejlighed mens hun er på ølejr, og iaften har vi set en masse film hos hende - The Holiday og derpå Urban Legends 1-3 og tilsidst (da Jan var taget hjem for at sove) turde jeg pludselig ikke være alene i mors natmørke lejlighed med Mokka så jeg fik så travlt med at komme ud ad døren og hjem at jeg glemte min mobil hos mor, duuuh altså, hvornår lærer jeg det!?

Nåmen det er jo ferie så eeeasy now - det går nok alt sammen, Jan har lovet at hente min mobil imorgen inden dens alarm begynder at hyle ved 10tiden (det sætter naboerne nok pris på)..

Nu er det sengetid for en ferieravn.. Tata..

PS. Og så glæder det mig at der er skruet ned for blusset på vejret nu så man rent faktisk kan SOVE igen uden aircondition!! Meeen det må godt blive lidt varmere igen når vi tager i sommerhus så der er en mening med at købe badebassin og tage på stranden..

Glæææder mig, bliver SÅ kult en tur - selv køreturen derop glæder jeg mig til - med vanlige frokoststop på Monarch-motorvejs-cafeteria, fordi disse stop altid har signaleret ferierejse for mig - siden barndommens ture til Alsace op gennem Tyskland, hvor der er masser af disse motorvejs-pitstops.. Ferie er for mig ikke blot stedet man ER men tillige rejsen dertil..

Ingen kommentarer: