søndag den 5. juli 2009

Kanon kollega..

- Var i nat på vagt da een af mine herlige kolleger (som ikke var på arbejde) som en overraskelse ved 02tiden sendte en taxa med burgere til os nattevagter - hun er sgu noget for sig selv!!

Og det er dét der gør min arbejdsplads BEDRE end de andre plejehjem jeg har arbejdet på - nogle fuldstændig fantastiske kolleger - det er ikke et hus hvor man kun kender hinanden overfladisk og konstant snakker om slankekure og småbørn, det er derimod et hus hvor vi kender hinanden mere privat, holder havefester, går i byen sammen, mødes til kaffeaftaler i fritiden, støtter hinanden hvis een har problemer eller sørger over et tab..

Det er et hus hvor man husker hinanden og ikke er bange for intimiteten og adskillige ansatte er veninder/venner i privatlivet.. Ligesom jegselv også har fået en veninde i job derovre da hun var arbejdsløs..

Jeg sætter pris på sammenholdet på min arbejdsplads - det er DETTE der gør det helt specielt..

Og min kollegas stunt i nat påmindede mig blot om hvorfor det lige er dér jeg har valgt at arbejde!!

Ingen kommentarer: