lørdag den 4. juli 2009

Svedig svedigere svedigst..

- Ikke fordi det kan gradbøjes således men hjernen kokser i varmen..

HADER sommerhede som nu - selv nætterne er ulidelige på arbejdet, er svedig kl. 23, svedigere kl. 03 og svedigst kl. 07 og så starter det forfra - man kan jo ikke bestille andet end at tage kolde brusebade og 15 minutter efter er den gal igen..

Og det værste ved nattevagter om sommeren er at man skal SOVE i dagtimerne mens solen står på og det er varmest - rædselsfuldt!! Faldt først i søvn kl. 16.40 idag - prøvede hele morgenen uden held og er ved at være i gedigent søvnunderskud - bliver irritabel i heden..

Længes nu efter min ferie (som starter om halvandet døgn fra nu) og det badebassin vi tager med i sommerhuset og så har jeg ellers bare tænkt mig at ligge i køligt vand i 6 døgn i bassinet med en iskold drink og VE den der hindrer mig i dette!

Ligesom jeg i vinterens værste kulde ikke længere kan erindre hvordan sommervarme føles, kan jeg pt. ikke huske følelsen af ikke at være svedig og overophedet - længes efter kulde og mørke og normal kropstemperatur..

Nå 2 nætter mere så er det bajbaj til svedigt natarbejde i 3 uger..

Ingen kommentarer: