søndag den 6. september 2009

Tidligt efterår..

Er det bare mig der synes efteråret er kommet ret tidligt i år..!? Jeg mener, vi er kun i starten af september og vejret er råt, regnfuldt, ruskende og koldt og der dufter af efterår, mange træer smider sin allerede gule beklædning.. Ikke at jeg beklager mig på nogen måde - jeg elsker jo efteråret og råt vejr, men jeg håber bare at vinteren ikke kommer FOR hurtigt, for jeg vil sgu have rød og gul beklædning i naturen til mit bryllup på slottet medio oktober og hvis nu efteråret er for tidligt ude, afløser vinteren det nok osse før tid.. jeg krydser fingre for at det stadig er efterår hele oktober - så kan vinteren sgu gøre sit indtog i november!!


Har haft travlt denne friuge - har faret rundt de fleste dage på shopping af de sidste ting til brylluppet - kjoler, kjolejakker, sjal, jakkesæt, sko, makeup, foundation, hårbøjler, smykker mv.


Men alt ER nu ved at være enten i hus eller i det mindste bestilt og på vej og jeg HAR også fået booket de sidste ting således at der nu ER booket både rådhus, festlokale til receptionen, leje af glasvarer (både lækrere og billigere end engangsservice), catering-mad, Dragsholm Slot, bryllupsrejsen mv.


Vi mangler faktisk efterhånden kun at indkøbe vin, champagne, øl, vand, snacks og pynt men dette kan sagtens vente til friugen før braget i oktober..


Og brudebuketten mangler selvfølgelig osse - men den booker jeg få dage før den skal bruges..


Og i næste friuge skal vi begge igennem en mindre skønhedspleje - tandrensning, frisørbesøg mv.


En meget produktiv friuge, som er ved at gå på hæld og jeg ser nu frem til en mere rolig nattevagtsuge, hvor jeg kun har få aftaler og gøremål og kan slappe mere af..
Billeder fra den seneste uges tid:
Ny Burberry-pung som matcher tasken er ankommet - hårbøjler til bryllupsbrug..
Orkidéen går stadig amok i sin blomstring..
Jan prøver jakkesæt igår, fredag..

1 kommentar:

Marie sagde ...

Bare så spændende at følge med i jeres bryllupsforberedelser altså!