fredag den 11. september 2009

Nattehygge..

Er på arb. - rolig nat, fordriver tiden med konspirationsteorier på nettet - ikke at jeg tror på hvad som helst, men finder en del af dem underholdende nok..

En del af disse findes også i videoform på youtube.. Hæhæ..

Har været igennem konspirationer om eks. WTC, Nostradamus' Mabus-profetier (3. inkarnation af AntiChrist), 2012 som verdens undergang mv. mv. mv.

Obama som Mabus?? Don't think so.. Men omvendt ville det sgu være smart nok - en ulv i fåreklæder, the big saviour med en anden skjult agenda.. Tror stadig ikke på det..

Barack Hussein Obama (b-us-ma --> ma-b-us?) eller Obama, Barack, USA.. Hmm..

Nix, tror stadig ikke på det, men underholdende er det sgu..

The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
(The Usual Suspects)

Minder mig om en streaming video der ligger på nettet (lav en googler) kaldt Zeitgeist the movie - SE den!! Lavet FØR finanskrisen og meget tankevækkende retrospektivt..

- Se dog venligst bort fra det oldægyptiske i starten, er noget værre sludder (har haft ægyptologer ind over verificeringen af indholdet, og det er noget vrøvl) - men teorierne om den moderne tid er tankevækkende..

Hygger mig - morer mig og bliver alligevel en lille smule anxious..

Må hellere se nogle spøgelsesvideoer istedet - nu inden min 2. runde alene rundt på det mørke plejehjem, uhuuuu :) - Or maybe not..

Ingen kommentarer: