torsdag den 17. september 2009

Hmm..

Har haft meget mærkværdig døgnrytme hele denne friuge so far - er vågnet mellem 04-06 hele ugen og er stået op i dette tidsrum.. Har egentlig hygget meget fint disse tidlige morgenstunder, men det bevirker at jeg er DØD når klokken passerer 20.00 om aftenen, eks. gik jeg i seng allerede 19.30 igår aftes..

Nu til morgen vil jeg se Supernatural sæson 3 færdig, som jeg fik på DVD i forgårs og så lidt over halvdelen af igår og de kommende dage venter to nye romaner: Dan Browns nye The Lost Symbol samt Charlotte Blays Blå By, som jeg lige har fået fingrene i antikvarisk efter at have ledt efter den i månedsvis..


Noget tyder på at den indiske yndlingsrestaurant Al Diwan er genåbnet efter ejerens død i sommer, Jan har set den være åben flere gange og i aften besøger vi den for første gang siden juni måned til en god gang indisk buffet (skal se om kokkene er de samme som førhen) inden vi senere i aften skal mødes med Linda og Henrik i byen til nogle øl..
Elsker at jeg i friugerne kan tillade mig at gå på hverdagsdruk - at dette ikke nødvendigvis er nødt til at foregå i weekenderne, hvor alle andre OGSÅ er ude og svinge skørterne.. Jeg har de senere år holdt mere af drukture på hverdage som i de gode gamle universitetsdage, men dette passer hverken sammen med dagarbejde-praktikperioder eller blot almindeligt arbejde, så at jeg nu har friuger og Linda er jobsøgende gør at vi KAN gå ud på hverdage igen, hæhæ..

Lørdag aften skal vi i biffen og se Pigen der legede med ilden, glæder mig til denne 2. filmatisering i trilogien..

Og igår var jeg til frisør og fik klippet mit nyligt blommefarvede garn og fik også indkøbt Jans morgengave igår eftermiddag..

Idag skal jeg til tandlægen og have en tandrensning, så tænderne er fine og rene til brylluppet om 3 uger..

Og igår fandt jeg sandalerne til brug ved brylluppet og i mandags fik jeg mine gallakjoler i hus..

Således ER de fleste ting til brug ved brylluppet ved at være i hus, tingene til brug ved festerne ER bookede mv.

Meeen nu ER der osse under en måned til rådhuset og receptionen og præcis een måned til festen på Dragsholm Slot..

Ingen kommentarer: