lørdag den 10. oktober 2009

Sidste forberedelser ved at være på plads..

Får nøglen til festlokalet imorgen, så mens jeg ligger og slumrer i dagtimerne (har jo nattevagt denne uge), gør min mor og kommende mand rent i lokalet, hæhæ..

Har fået bestilt blomsterne - både som pynt til receptionen og brudebuketterne - to festdage = to brudebuketter.. NÆGTER at betale både 1000 og 2000 kr. for en buket blomster dog, så har bestilt mere almindelige buketter med nogle af mine yndlingsblomster - det er jo ikke længere hverken pæon- eller ranunkel-sæson så jeg har fundet alternativer i andre blomstertyper jeg holder af.. Specielt buketten til Dragsholm Slot er lidt speciel - men bliver fint..

Har lige siddet og fundet tutorials på youtube til, hvordan jeg skal anvende mine nye "heated rollers" som jeg ikke har prøvet før - laver en prøvekrølning imorgen aften og SÅ er jeg forhåbentlig klar til at bruge dem til festerne den kommende uge.. Har ikke fundet ud af om jeg skal have krøllet hår til begge occassions eller måske have glattet hår til receptionen??! Må afgøre dette når jeg ser krølle-resultatet imorgen.. Men krølningen er mest klassisk og går sikkert bedst til gallakjole und alles og så får den mit hår til at FYLDE mere, hvilket er VIGTIGT når man, som jeg, har meget tyndt hår efter hårtabsfremkaldende hormonsygdom..

Har denne uge fået lavet playlists og CDer til brug ved begge fester og ved at Henrik og Linda tillige har sammenstrikket nogle compilations vi kan bruge, så musikken er der osse ved at være tjek på..

Alle indkøb ER nu på plads - mangler bare at få dem ned i festlokalet og få pyntet op - dette gør vi i sidste øjeblik.. Begynder at blive spændt og glæde mig til at se alle de skønne mennesker, der kommer - en masse til receptionen som jeg/vi ikke ser så tit (storfamilien, gamle venner, bekendte og kolleger mv.) - og en mindre og udvalgt skare til festen på slottet..

Nu kun lidt over 2 døgn (2 nattevagter mere) til min 3 ugers FERIE starter!! Yahooooooo :)

Ingen kommentarer: