torsdag den 15. oktober 2009

Morgengaverne..

Igår var det så bryllupsmorgen, hvor vi fik morgenmad på sengen og udvekslede de traditionelle "morgengaver"..


Morgenmad på sengen - min gave lurer bag bollerne..
Jan får et Spa-ophold med massage, overnatning, champagne og middag i morgengave af mig og jeg får et digitalt spejlreflekskamera, som med sine 10 megapixels sparker røv til mit gamle kamera (4,2 megapix.) og Jans kamera (6 megapix.) :)
- Rigtig velvalgte gaver - Jan elsker massage og jeg elsker at tage billeder og elsker billedæstetik, derfor er vi begge glade og tilfredse med gaverne..

Igår eftermiddags tilbragte vi med rengøring af festlokalet, oprydning og slæben blomster, gaver og overskud af snacks, sprut, øl, vin og vand hjem i lejligheden..





Oprydning og rengøring af festlokalet onsdag eftermiddag..
Onsdag aften, hvor blomsterne og overskudssprutten er på plads herhjemme..
Nu er der så et par hviledage inden weekendens mere intime slotsfest.. Glæder mig.. Bliver SÅ overdådigt og lækkert..

Ingen kommentarer: