søndag den 4. oktober 2009

Polterabends..

Ved 14.30tiden igår væltede det uanmeldt ind med en større flok af de nærmeste venner og min bror og svigerinde, der ville kidnappe Jan og mig til polterabends..


Drengene tog afsted til sumobrydning i fatsuits mens vi piger blev en stund i lejligheden til sladren om den forestående slotsfest og champagnetyllen, inden vi sprang ind i en taxa og forcerede regnvejret på vej til et dansestudio, hvor vi skulle lære at danse Bollywood-dans..


Champagne i lejligheden - Bollywood-dans på Nørrebro..
Derpå var næste stop drinks på Zum Biergarten, hvor den store overraskelse var da drengene joined forces med os på baren og de to polterabends således blev slået sammen resten af aftenen..


Drinks på Zum Biergarten - polterabends slås sammen da drengene ankommer til baren..
Middag på Ad Libitum og derpå rundedes aftenen af til et par timers bowling på Islands Brygge..


Middag på Ad Libitum - Bowlinghygge på Islands Brygge..

Gik omkuld herhjemme ved 03tiden efter en times crashing med de sidste venner til natsnack herhjemme og har virkelig sat pris på aftenen..


Linda, som stod for at arrangere begge polterabends skal have en STOR tak og samtidig er jeg meget rørt over at opleve, hvor mange mennesker der gjorde sig den umage at prioritere denne occassion og at det således lykkedes at samle ALLE de næreste venner fra både Jans og min side.. At alle disse mennesker tog del i vores polterabends og gjorde aftenen fantastisk og uforglemmelig!!


De mennesker der var tilstede igår udgjorde - uden undtagelse - "det unge crowd" der skal med til den intime bryllupsfest på Dragsholm Slot om et par uger (sammen med de ældre - vores forældre).. Og det glæder mig at de allesammen ved at tage del i vores polterabends, således stadfæstede at de ER de nærmeste.. Og samtidig glæder det mig at vide at vi omvendt kan glæde dem ved at give dem et fantastisk og overdådigt slotsophold in return..


Glæder mig for vildt til bryllupsfesterne om et par uger..


Nu truer en ny nattevagtsuge fra imorgen aften og derpå 3 ugers ferie med bryllup, fester og bryllupsrejse..


Friugen, der nu går på hæld, har været dejlig og mere afslappende end de foregående uger - jeg har nydt den forgangne uge at sove ud, se en masse film, få købt ind til receptionen, være på restaurant og ikke mindst den fede polterabend-overraskelse igår..

Ingen kommentarer: