lørdag den 28. juni 2008

FRYGT!!

Pff, sidder denne lørdag aften (kl. er 22.23 i skrivende stund) ALENE i min kærestes nye lejlighed og ser Mtvs FEAR - selvom jeg VED at det er iscenesat er det alligevel ikke tilrådeligt at se når man:
1. Er alene hjemme
2. Ikke er tryg ved ny lejlighed
3. Skal SOVE alene i lejl. om en time
4. Gerne vil i et lækkert revitaliserende, varmt aftenbad, men konstant har Psycho-baderums-scener rullende i indre "cinema"..
5. Er RØVBANGE for spøgelser..

Nåmen too late now, må hellere bare komme igennem afsnittet (er nemlig samtidig for stædig til at slukke før det er færdigt)..

Har ellers møghygget idag - været på arbejde og oppe siden 05 (!!) imorges (burde forbydes!) - hyggen opstod EFTER arbejde, hvor jeg tilbragte et par timer med kæresten i hans lejl. inden han så smuttede på Roskilde Festival, hmm.. Og så fik jeg ellers travlt med oprydning, pakkede egenhændigt de sidste ting ud, ryddede op i soveværelset, fyldte den sidste reol i kontoret og støvsugede hele bulen.. Ved 18tiden var jeg færdig og har derpå hygget i timevis med herlige Sputnik-programmer og meget alternativ form for aftensmad - fandt ud af at grillede marinerede artiskokker smager SKIDEGODT!! - Måske bare ikke sammen med frikadeller og kartoffelsalat (hvorfor er det egentlig liiige at den gode kartoffelsalat fra Flensted slet ikke længere har samme smag og konsistens som for blot et halvt år siden?? Den er seriously deteriorated i min personlige kvalitetskontrol - er ikke længere blød og cremet i konsistens men snarere sådan lidt.. flakey.. Den skiller i sovsen, og dette huer mig ikke..), men endte med at skodde sidstnævnte og fræsede bare artiskok-dele og en avocado med friske rejer, uhm..

Nåmen skal osse på arbejde tidligt imorgen og mandag med men SÅ har jeg osse FRI tirsdag og onsdag og kan derpå nok liiige overkomme at slæbe mig på arb. torsdag og fredag inden weekendfri næste uge.. =)

Har so far et par aftaler for den kommende uge - mandag med min bedste ven og onsdag med en gammel veninde, hvor vi hygger i min kærestes nye lejl. Og så planlægger jeg at udnytte min frihed den kommende uge og rende i byen næste weekend..

Sov for første gang i den nye seng (som kom igår) i den nye lejlighed igår, superlækker seng og sov bare SÅ godt, desværre ikke NOK dog - vågnede og stod op imorges kl. 05 og så at vi havde sovet med lyskæden (som snor sig mellem vindueskarmene i soveværelset) tændt hele natten, heldigvis lyser sådan een ikke meget op, så det var egentlig ret hyggeligt at vågne op til og desuden VAR solen ligesom oppe ved 05tiden..

Nåmen vi var superaktive igår - modtog den nye seng og indrettede soveværelset færdigt (minus oprydning som jeg så tog mig af nu iaften), pakkede køkkenkasser ud og gjorde det nye køkken færdigt, satte gardiner op og gjorde rent inden vi - da vi endelig var færdige ved 21.30tiden - var hundesultne og susede ned på nærliggende thai-restaurant og superfrådsede i lækker thaimad (kokosmælkssuppe med kylling, champignon og citrongræs og kylling med grøn karry-sauce, thai-auberginer og ris kan anbefales!!) UHM, var superlækkert.. Og samtidig en god afskedsmiddag inden festival-adskillelsen nu..

Nåmen nu må jeg hellere se FRYGTEN i øjnene og derpå luske i seng - kan være STENSIKKER på at lyskæden er TÆNDT inat (også)!!

Ingen kommentarer: