fredag den 17. september 2010

Se min' fonte de er sort' som natten..

Eller noget.. Det kom over mig for nylig, at jeg på min nyeste pc ikke havde fået overført de fede fonte fra den gamle pc, så tjuhej på nettet og finde nogle fede - endte med en del lettere morbide - morderskrift, vampyrskrift, flagermus-skrift, bloddryppende skrift etc. (Gad vidst hvornår jeg får brugt dem!?).. Det irriterende ved disse specialfonte er dog at jeg ikke kan skrive mails eller bruge dem på chatten så modtageren kan SE dem, hvis ikke vedkommende også selv har samme fonte installeret.. Så det er mest til udprint og på billeder jeg må nyde dem..

Jeg har hængt nogle af hverdagens opskrifter op på siden af køleskabet - opskrifter på eks. surdejsrugbrød, det gode brød, muffins og banankage og hér er der leget med fonte - bemærk frøfonte og krone-fonte, elsker dem!!










Ingen kommentarer: