lørdag den 4. september 2010

Pruuuuhhh..

Ok, jeg stoppede med hesteflippet som 13årig, ikk.. Så guderne må vide, hvorfor jeg liiige sku ha' dette børnehestespil idag, men det skulle jeg altså og selvom hverken historien endsige grafikken er særlig imponerende og det er lidt ensformigt, så var det sgu alligevel meget underholdende - på hestemåden..
Hér har jeg lavet mig og en hest - man vælger mellem 6 forskellige farver skind og man/hale til hesten og ligeså med pigen..
Der er flere miljøer at færdes i - bl.a. stalden..
Og pigeværelset, hvor man kan skifte tøj - man unlocker forskellige outfits og tilbehør - også til hesten - i takt med at man avancerer spillet igennem..
Og så stiller man op til stævner - i forskellig sværhedsgrad - for at vinde guld til gården.. Man kæmper i dressur, spring og terrænløb..
Jan skulle da osse liiige prøve at slå min highscore (det lykkedes ikke), hæ ;)
Hér er en anden karaktér og en anden type hest..
Og så skal man huske at PASSE sin krikke - fodring, vand, vask, strigle, dyrlægetjek, rense hove, ride hyggeture etc.
Spillet er gennemført på een aften, men det ER jo osse et børnespil, såååå... Nu mangler vi bare besøg af et hestegalt pigebarn, som kan få glæde af det..

Ingen kommentarer: