tirsdag den 5. januar 2010

Vinterbuket..

Jan er startet nyt arbejde igår efter 3 måneders arbejdsløshed og han kom glad hjem fra første dag med en smuk buket til mig igår sent på eftermiddagen - en rigtig vinterbuket, som dog kommer rigtig tæt på mine vanlige yndligsblomstersorter.. Smukke sarte pastelfarver og en mild duft breder sig i stuen..






Buketten fra Jan i stuen, i køkkenet og udsigten fra køkkenvinduet til den sneklædte gård..
Jeg har været lidt hyperaktiv idag efter mere end 30 timer uden søvn (har været usund og spillet det første døgn af min friuge væk på pcen og i skrivende stund er jeg så overtræt at jeg ikke kan falde til ro) og efter en nat med Hotel Giant 2 begyndte jeg i eftermiddag at rykke om i køkkenet - fjernede en del fra køkkenbordet og rykkede rundt på diverse dåser så nu ligner det bare et helt andet hjem - forandring fryder virkelig.. Hér er the outcome - mit køkken anno NU:

Køkkenbordet med gamle dåser, oliventræ, stempelkander, gryn, pasta og kaffe, espressomaskine, Dabradio, toaster mv.

Ingen kommentarer: