søndag den 3. januar 2010

Siden sidst..

Godt nytår og alt det dér - er kommet vel ind i januar og nyder de kolde, mørke dage med blæst, sne, kulde, byens gråhed og depravation..



Udover kværning af romaner som vanligt, har jeg fået et nyt spil - Hotel Giant 2, som er simulation på MIN måde (ligner Sims2 en del) - indretning og bestyring af et hotel / en hotelkæde, - et æstetisk ganske flot spil.. Dejligt med sådan hygge hér i de kolde vinteraftner og nætter..


Og så elsker jeg januar, hvor både Xfactor og Årgang 0 er på banen påny, hæhæ..


Godt nytår!!
Billeder fra nytåret med venner (intim nytårsfest m. 9-10 pers.):




Billeder fra eet af mine utallige hoteller beliggende i Paris i Hotel Giant 2:

Hotel Giant - Hotel Arcadia - udendørs (nærområde, park, pool), lobby, restaurant, bar, game room, café, juvelerbutik, VIP-lounge / Executive-lounge, Spa/fitness/wellness-område, Presidential Suite + værelser + vask som var blandt de mange ting jeg i spillet har "unlocked"..

Ingen kommentarer: