mandag den 7. juni 2010

El flytning up coming..

Jajaja, endelig er det op over - går på ferie om få timer og ferien skal så bruges på flytninger, nedpakning, udpakning og generel kommen på plads på Nørrebro..




Lejligheden er nu ved at være færdigrenoveret, køkkenmændene er i gang med køkkenet, spots i loftet er udskiftet til en bedre kvalitet, alle vægge og lofter er nymalede, træværk i stuen er malet, glasdøren er sat op til stuen, gulvene er nyslebne og lakerede, halvvæg er lavet i stuen, de nye møbler er samlede, dør er blændet, hylder, gardiner og de fleste lamper er sat op..




Nu må flyttemanden godt snart komme så jeg kan komme i gang med dét jeg hader MEST - udpakningen!! Ved ikke hvorfor jeg hader ALT ved flytninger så meget. Jeg hader nedpakningen, slæberiet og afskyer simpelthen udpakningen - elsker dog den første aften når alt er udpakket og jeg kan læne mig tilbage og nyde synet.. Indtil da er jeg el stresso - big time!!





Så I andre må nyde junisolen på mine vegne - jeg må vente til næste år..




Juni på Nørrebro - ved søerne..
Hér er forskellige etaper fra renoveringen:








Radiatorer males, vask + skab i badeværelset males, møbler samles, det nye gulv, loftet i stuen færdigrepareret..



Det store træ foran stuevinduerne ultimo maj - som at BO i en trækrone :)









Store blomsterflyttedag - og blomster/planter på plads i lejligheden..









Det nye køkken inden opsætning, nye spots, glasdør til stuen, nye møbler færdigsamlede, opsætning af lamper..

Det syndige (foreløbige) flytterod på vesterbro..

2 kommentarer:

Marie sagde ...

Ser virkelig VIRKELIG flot ud. Sikke en skøn lejlighed altså.

PS. den der lampe der ligner en gren...er det én man kan købe nogensteder mon?

Ravinski sagde ...

Hej Marie.

Sorry, jeg har simpelthen ikke været inde på bloggen i adskillige måneder og samtidig var det også helt forbigået min opmærksomhed at der rent faktisk er nogle der har skrevet kommentarer..
Håber ikke det er alt for sent - grenlampen (som jeg faktisk tænkte lige var en marienade-lampe da jeg så den, hæhæ) kan du "få" i Daells Bolighus til 4000 dask http://www.daellsbolighus.dk/vis_vare.php?id=68638&menu=menu_8

:) Tak for dine mange søde kommentarer!!