onsdag den 2. december 2009

Ahhh..

Dejligt at være tilbage på arbejde igen - retning med dagene og så er jeg jo velsignet med et arbejde jeg holder meget af.. Har i de 14 måneder jeg nu har haft min nattevagt ikke haft een eneste aften, hvor jeg ikke havde det glimrende med at skulle på arbejde. I slutningen af enhver friuge eller ferieperiode/sygeperiode glæder jeg mig også til at komme tilbage på natpinden og hen og gense kolleger og beboere. Det er sgu dejligt og absolut ikke noget man kan tage for givet i et job!!

Hygger mig med mit arbejde og med overskuddet og tiden til den enkelte og de uforudsete ting der kan opstå i løbet af en nat..

Dog mindre morsomt igår morges/nat da en stol på en beboerstue ligesom havde rykket sig (adskillige meter) i løbet af natten - var overbevist om at stolen IKKE stod samme sted på de 2 runder - lidt spooky, var nødt til ikke at hænge mig FOR meget i det dog..

Nu starten af 2. nat denne uge og so far ro på fronten - har en moppedreng af en roman med - Jussi Adler-Olsens Washingtondekretet, som jeg er omtrent halvvejs i og som er foruroligende i sin beskrivelse af et USA under forandring.. Interessant men foruroligende.

December er oprunden og der er fint julepyntet rundt i byen og bidende koldt om morgenen, når jeg tøffer hjem og om aftenen på vej på arbejde over vesterbro.. Deeejligt vinteragtigt og med julens milde og blide stemning :)

Ingen kommentarer: